Сөз туралы ақпарат:  Абайдың

Конкорданс
  • Абайдың « — Абайдың «Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы» деген өлеңінде жақсы өлеңнің сыйпаттары да, қазақ ақындары мен тыңдаушылардың жоғарыда айтылған асыл сөзді танымайтын надандықтары да айтылып, аз да болса мағлұмат берілген (Абайдың сол өлеңін оқыу), сүйтіп, асыл сөздің сыйпаттарын біліу жалғыз ақындарға емес, әр адамға керек.
  • ( Абайдың сол — Абайдың «Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы» деген өлеңінде жақсы өлеңнің сыйпаттары да, қазақ ақындары мен тыңдаушылардың жоғарыда айтылған асыл сөзді танымайтын надандықтары да айтылып, аз да болса мағлұмат берілген (Абайдың сол өлеңін оқыу), сүйтіп, асыл сөздің сыйпаттарын біліу жалғыз ақындарға емес, әр адамға керек.
  • , Абайдың сөздері — Олай болуы сөзі басылмағандықтан, Абайдың сөздері кітап болып басылып шыққанша Абайдың аты да, сөзі де Торғай облысында естілмеуші еді.
  • шыққанша Абайдың аты — Олай болуы сөзі басылмағандықтан, Абайдың сөздері кітап болып басылып шыққанша Абайдың аты да, сөзі де Торғай облысында естілмеуші еді.
  • облыстарында Абайдың атын — Ақмола, Семей облыстарында Абайдың атын, сөзін естімедім дегенге едәуір таңырқап қалады.
  • , Абайдың сөзін — Қай жерде ақындар жайынан я ақындардың сөздері жайынан әңгіме болса, Абайдың сөзін мақтамайтын адам болмады.
  • Абайдың сөзін — Абайдың сөзін көрмей тұрғанда, мақтағандарына сенбей, қазақ үкілеген өз құнанын өзгелердің тұлпарынан артық көретін мінезі болушы еді, мақтап отырған Абайы біздің Әбубәкір, Сейдахмет, Ақмолдаларымыз сықылды біреу ғой деп жүрдім.
  • ауырлық Абайдың айта — Бірақ ол ауырлық Абайдың айта алмағанынан болған кемшілік емес, оқушылардың түсінерлік дәрежеге жете алмағанынан болатын кемшілік.
  • ақындардан Абайдың жалғыз — Ол оқшаулық, артықтық басқа ақындардан Абайдың жалғыз сөзінде ғана емес, өзінде де болған.
  • Абайдың қандай — Абайдың қандай болғанын көзбен көрмесек те, көргендердің айтуынан білеміз.
  • екендігі Абайдың өлең — Айтушы мен тыңдаушының көбі надан болғандықтан, өлең болып айтылып, тыңдалып жүргендердің көбі өлең емес екендігі, өлең жазушылар болса да, келістіріп жазушылары ішінде бірен-сараң таңдама екендігі, жұрт мағыналы, маңызды, терең сөзден гөрі мағына жоқ, маңыз жоқ, желдей гулеп, құлаққа дыбысы тиіп, өте шығатын жеңіл сөздерді тындауға құмар екендігі Абайдың өлең жайын жазған сөздерінде көрсетілген.
  • сөзінен Абайдың сыншылығы — Сол сөзінен Абайдың сыншылығы, өлең жақсы болуға не керектігін білетіні де көрініп тұр.
  • Абайдың өзі — Абайдың өзі тексергіш болған соң, оның өлеңін тексеріп, қате шығарып ешкім жарыта алмайды.
  • Абайдың қандай — Абайдың қандай сыншы, сөз тексергіш екендігін төмендегі сөзінен байқауға болады:
Коллокация
сөзін 2 қандай 2 сол 1 сөздері 1 шыққанша 1 аты 1 облыстарында 1 атын 1 ауырлық 1 айта 1