- 1 ~ 8 аралығындағы деректер, жалпы 8 дерек бар. (Сөз жиілігі: 8)
-
1
Қаб, қабар, қабан, арба, балта, бата, бота, болат, боран, бас, базар, қазар, басқа, босқа, батқан, баққан, табқан, атқан, аққан, сатқан, қаққан. 13
кусай, покусает, кабан, арба, топор, благословение, верблюжонок, сталь, буран, голова, базар, вскопает, другой, зря, погруженный, пасший, нашедший, стрелявший, стекавшие, продавший, вбитый. 12
-
2
Балық қармақ қабар. 15
Рыба схватит удочку. 15
-
3
Қал = хал қаным = ханм қатым = хатм құн = хун Құдай = Худай қауп = хауф халық = халқ құлық = хулқ қабар = хабар бұқара = бухара нұсқа = нусха қасте = хаста нарық = нарх мақлұқ = махлуқ қаражат = харажат қанжар = ханжар 38
Қал (родинка)= хал қаным (госпожа)= ханм қатым (окончание)= хатм құн (стоимость) = хун Құдай (Бог)= худай қауп (опасность)= хауф халық (народ)= халқ құлық (нрав)= хулқ қабар (весть) = хабар бұқара (людские массы)= бухара нұсқа (вариант)= нусха қасте (достоинство)= хаста нарық (рынок) = нарх мақлұқ (тварь)= махлуқ қаражат (финансы)= харажт қанжар (кинжал)= ханжр 35
-
4
Ит семірсе, иесін қабар. 55
Разжиревшая собака на хозяина нападает. 61
-
5
Ит құтырса, иесін қабар; торғай құтырса, бүркітке шабар 135
Если собака взбесится, то укусит хозяина, а если воробей взбесится, то бросится на орла. 149
-
6
Жаңа әліб-бійді мұғалымдар қай әдіспен жүргізіп жатқанынан қабар жоқ, жана да бұл әліб-біймен үйретіу бұрынғы «Оқыу құралы» деген әліббіймен үйретіуден қанша ауыр, жеңіл болды. 200
У нас нет сведений о том, по какому методу учителя обучают новому букварю, а также насколько трудно или легко обучать с использованием нового букваря по сравнению с обучением по старому «Учебному пособию». 209
-
7
Онан да қабар жоқ. 200
Об этом нет информации. 209
-
8
Әуелі, қалай үйретіу әдісін айтыудан бұрын, үйретіу асылында қандай іс, оның ішінде әліб-бій үйретіу қандай іс, ол іс жүзінде қандай тәсілдер, әдістер жұмсалған, сол жағының тарихынан тамтымдап аз-аздан қабар беріп өтіу қажет деймін. 200
Во-первых, прежде чем говорить о методах обучения, необходимо дать сведения о сути обучения как такового, в том числе о методах обучения алфавиту, о существующих методах и приемах, кратко остановиться на истории вопроса. 209